Tuesday, October 19, 2010

suka la...

em...dah berapa lama aku tak update blog ni? kalau tak kerana Izyan dan aku yang tak bley tdo mlm ni, xde maknanya aku nk update. banyak cerita tapi tak tau nak cerita ape..
ok, dalam setahun, merayap adalah 1 perkara yang paling seronok! dapat keluar dari sekolah mmg best! oh..cerita psl sekolah, tadi aku dh lempang 2 orang budak. cuak la jugak selepas melempang tu, sebab ada tinggal bekas kat sorang budak tu.. dh la 2 mggu lepas, lebam biru waa cakap luu bekas kne cubit. dhsyat ah~~ ok ain, no more physical contact after this!


berapa kali harus pergi Singapura taun ni? oh..taun ni saje dah 5 kali. best? tlg! amat la tidaknya.. this November bakal pergi lagi dgn Shikin. well, hrp yang last dlm taun ni. no more! please..muak la. hahhahah....



emmm..bercerita tentang Tanjung Balai, Karimun, Indonesia..tiadalah ape yg menarik. tapi aku pastinya akan lebih menghargai Malaysia selepas lawatan itu. hahahhaha....

ok, laptop aku rosak. maka, adakah perlu beli laptop baru? oh...duit..duit...di mana kau duit.. gila la. bekerja utk duit ke duit untuk bekerja? oh..apalah???

1 comment:

Unknown said...

rajin2 la ek...jgn mls cm aku...hahahah