Friday, June 4, 2010

SU peperiksaan

Eee..tension2. arini ada ckgu ckp aku bakal dpt tugas baru. Naik cuti ni aku kne amek alih jawatan setiausaha peperiksaan.. best kan?? Sgt best. Bkn ape sgt pon kejenya..isi data murid every early year. Pastu kutip markh 1 skolah ble ada exam. Pastu key-in data dlm software yg dh sedia ada, buat analisis peperiksaan (maybe sejenis reflection agaknya).. mudh kan????????????
Agaknya mcm aku nix de keje lain, pikir la, nk pegi kutip markah 1 skolah keje senang ke? Tu blom lg bila ckgu2 mata pelajaran sndiri x ingt markah budak, blom tnda la, markah hilang la & kne plak g cari kt bdk2. bpe lama keje terbengkalai klu mcm tu. So akan menambahkan la lagi jam kredit aku bekerja. waHHHHHH….. bestnya..lalallalalalla….
Sengal2 ubun2 aku..hurghhhh!!!!!




Mari nyanyi lagu happy by mocca.

No comments: