Saturday, December 25, 2010

The last for this year

Rasanya ini adalah post yg terakhir untuk tahun ini..
emm.... nak cite ape eh?

Aku pon pelik kenapa holiday ni aku tak pegi merayap. Tak perasan pon tentang perkara tu tp tersedar bila ada org bertanya "eh ain bkn suka berjalan ke? tak pegi mana2 ke cuti ni?" Oh, that's it! Btol jugak tu..apsl aku tak mrayap heh? Sbb..aku takde fulus!!! hahaha....

Sungguh banyak keje yang aku tak setelkan sebelom cuti haritu. Tp smpai sekarang aku tak berjaya nk siapkan. Malas! Ok semangat, sila datang kpd saya..saya menyeru kepada anda... hahahha...

Tahun baru! harap2 nya akan bertambah rezeki dan kebahagiaan la hendaknya.. juga moga2 aku bertambah rajin dan lebih mendekatkan diri kepadaNya..

* is on the way to accept another 'someone' in life. Moga ALLAH permudahkan...

6 comments:

Unknown said...

aku suke part yg last tu...erm..ade bao nasi minyak x?

Ain said...

ehem...aku pun suke part yg last tuh...kontroversi beb

aiNJai said...

haha..korg mmg suka bab2 tu.. aku mmg nk buat kontroversi skrg ni. saje nk try. meletup ke x agknya ek..hahahhahah

Anonymous said...

aku doakan moga dipermudahkan ye,ain the iron lady!hehe....ehem2...sape r someone 2,eh....

pandangan pertama said...

lupe nak taip name....aku r yg mengomen kat ats td...hehe

aiNJai said...

haha...bley ek ko ct. ok semua, tq atas doa korg yg ikhlas lg tulus tu ye.. amin~~