Friday, July 17, 2009

teringat kenangan lama...

hoho...
aku baru jek balik dr umah mdm mahany ni
berkampung dr tgh ari td smp la ke mlm
sbbnya..BLI TIKET KE SABAH UTK BED MATH!
teringat zaman dulu2 ms nk bli tket ke Uk
tak sangka akan mengalami nya semula
payah & sush
tapi nsb baik penh ada pengalaman, takde la rasa tertekan sgt
kalau dulu 12 org ni 50 orang!
dr semalam lagi aku berusaha, dr kat kelas smp la ke bilik smp la ke cc.
tapi tak berjaya gak nk booking tket. yg payah nya ble kne taip semula details passengers stiap kali unseccesfull. ble dh berjaya mskkan detail, tiba2 plak ada mlsh pembayaran...ha..kne isi balik.
kgd2, dh boley nk bayar, tket plak naik..hoho...

tapi alhamdulillah la..rupa2 nya ALLAH nk bagi tket murah kat kitorg. pegi bulan pose, tket plak RM110 pegi & balik. aku rasa dh cukup murah dh. tapi kalau ada gak org yg berbunyi, aku tak tau la kan nk ckp ape..lantak la.. janji, aku dh buat yg terbaik yg boley aku buat...

slamat ke SABAH!!!!

2 comments:

LeE said...

g bulan pose ek...tak kisah la!tp brapa hb?

jue...ego-s said...

ble g sabah??
jgn lupe keychain tuk jue ea???heee...